Информация за заявяване на електронни услуги
Считано от 01.01.2022 година, заявяването на електронни административни услуги към Столична община – Район „Красно село“ се извършва чрез Единния модел за заявяване, заплащане и предоставяне на електронни услуги на Държавна агенция „Електронно управление“ достъпен на адрес: https://egov.bg/
За заявяването на е-услуги е необходимо: да инсталиратe на компютрите си Квалифицирано удостоверение за квалифициран електронен подпис (КУКЕП) или Квалифициран електронен подпис (КЕП); да притежавате профил в системата „Електронно връчване“ (https://edelivery.egov.bg/ ) ; да имате инсталиран Adobe Reader; Чрез Единния модел можете: да получавате информация за административните услуги – кой, къде и как може да заяви услугата; какви са сроковете за изпълнение; каква такса трябва да се заплати и по коя банкова сметка; какви са необходимите документи, които трябва да се предоставят; да свалите образец /попълните форма на заявлението/искането за определена услуга (.pdf формат); да търсите услуга по ключова дума от наименованието ѝ; да изберете определена услуга от списък с услуги, групирани по тематични категории (гражданска регистрация, местни данъци и такси, общинска собственост, туризъм и т.н.); да ползвате различни начини на заплащане на услугите, от които да изберете най-удобния за вас https://pay.egov.bg/ .
Резултата, в зависимост от качеството на заявителя и вида на услугата, можете да получите на гише, чрез лицензиран пощенски оператор на посочен от заявителя адрес или по електронен път в профила си в системата за сигурно електронно връчване